E-Ticareti Ahilik Değerlerine Yaslayarak Yapabilmek Kıymetli
Ahiliğin İzinde E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Zirvesinin açılış konuşmasını Prof. Dr. Mustafa Kasım Karahocagil yaptı. E-Ticaret’in hem işletmelerin coğrafi zorlukları aşarak global ölçekte faaliyet göstermesine imkân tanıdığını hem de tüketicilere geniş bir ürün yelpazesine 7 gün / 24 saat ulaşma imkanı sağladığının altını çizen Rektör Karahocagil, işlem hacminin ve kullanımın her geçen gün arttığı sistemin sürekli yükselen bir trend içerisinde olduğunu söyledi. E-Ticareti Ahilik değerlerine yaslayarak yapabilmenin kıymetine değinen Karahocagil, Ahilik sisteminde hem üreticinin hem tüketicinin korunduğunu ve birlikte kazanma esasına dayalı bir sistemin olduğunu kaydetti. Porf. Karahocagil son olarak E-ticarette de aldatmadan ve aldanmadan karşılıklı güven esasına dayanan bir iktisadi sistem kurmalarının gerekliliğine inandığını belirterek Yönetim Bilişim Sistemleri Topluluğuna ve ELİDER Derneği’ne organizasyon için teşekkürlerini iletti.
Dijital Pazarlama Zirvesinde Sektörün Önde Gelen Temsilcileri Sunum Yaptı
Ahiliğin İzinde E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Zirvesinde sektörün birçok önde gelen ismi sunum yaptı ve panel düzenledi. Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürlüğü E-İhracat, Dijital Pazarlama ve Yeni Nesil Teknolojiler Daire Başkanı Hasan Önal Türkiye’de E-İhracat Potansiyeli sunumunu gerçekleştirerek yabancı pazarlama ağlarından, yapay zekanın kullanımından ve veriye ulaşmanın yollarını bakanlık sitesi üzerinden detaylı örnekler vererek anlattı. Daha sonra TRENDYOL Temsilcisi İsmail Kurukafa Geleceğin E-Ticaret Trendleri ve Teknolojilerinden, İdeaSoft Temsilcisi Emre Çetinaslan E-Ticarette Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik konularından, HepsiPay Temsilcisi Suat Ateş Geleceğin Ödeme Yöntemlerinden, Media Store temsilcisi Ayhan Eren Marka Nasıl Oluşturulur ve Markaların Büyümesi İçin Ne Gerekiyor soruları üzerinden, BenimPos Temsilcisi Mustafa Reşit Tavus Yazılım Sektöründe SaaS Modelde İhracat konularından, Neuro Reflect Temsilcisi Mehmet Kaya E-Ticarette Nöroplazma fikrinden, Fi Marka Temsilcisi Mustafa Erol Çakan Yapay Zekanın E-Ticarette Kullanımından ve son olarak BusinessUp! Temsilcisi Sungur Kerem Gezergün Daha Fazla Trafik, Daha Fazla Satış konulu sunumlarını yaptılar. Sunumların yanı sıra organizasyonda E-Ticarette Fiziksel Altyapı, Depo ve Mağazalar Gerekli mi? ve E-Ticarette Satış ve Markalaşma konulu paneller düzenlendi. Dolu dolu geçen zirvede öğrenciler sık sık sektör temsilcilerine sorular sorarak alanla ilgili detaylı bilgiler aldılar.